Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 22:50 - Сиромахомилство или да не очакваш нищо от себе си, а доста от другите
Автор: ponicka Категория: Забавление   
Прочетен: 4681 Коментари: 11 Гласове:
-16

Последна промяна: 04.08.2013 16:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Признавам,завидях на Дела Раи за стиха по Турние
дълбокомисленно го е раздала и коментари умни насъбрала.
Завидях на интелекта на някаква Compassion,
поискала да се размисли с нелепи смехотворни мисли.

И с наложителни корекции e връхлетяла първа Anabel
конвенционална натовареност,на прицел,мерник и отстрел!
А,някъде от ,,Универсалии"-те, отронва се едно-,,Мерси"
Ах,Anabel,бъди И благодарна,че с отговор те удостои?!

И на,главата си залагам,че Кушел вече е прочел ,,Пасифика
и няма пак да спами във блога на мадам Круел.
Огелпена от оксиморони,забъркала е нов компот
от Буда,Зорба до...Нирвана.,,Близнаци"някой да е чел???






Гласувай:
6



1. анонимен - Аз съм тъп спамаджия. Има хиляди ...
02.08.2013 17:06
Аз съм тъп спамаджия. Има хиляди книги, които не съм чел и умирам от срам.

Апропо, ти къде изчезА, бе моме? Заеба ме на половин дума. Тъкмо се канех да ти разкажа за астралната ти двойница и ти се изнизА от комуникацията.
цитирай
2. blackpredator - Стихът не е на Турние
02.08.2013 17:37
Там само е споменат негов стих.
Ама поничке, постингът ти, вместо от тесто, е от пексимет, прочетен във "Винету".
Пожарникарски все ги пишеш...
Освен мармалад и глутен ти липсва...

Бахти клисавата работа...
цитирай
3. анонимен - Леле, тоя сайт е средище на свръх...
02.08.2013 21:18
Леле, тоя сайт е средище на свръхинтелектуалци. Направо страх да те хване. А ние, които не сме чели Турние кво ше праим. Ми то си е направо резил. Не че някои не го прочетоха от Гугъл де, ама карай да върви.
цитирай
4. kliomba - Опс, вкиснатата от злоба поницка ...
03.08.2013 13:02
Опс, вкиснатата от злоба поницка пак се изтропала на метеното и то бездарно и тъпоъгълно, както винаги. Не знаеш ли, че завистта, която щедро афишираш, е един от седемте смъртни гряха?

Кушеле, навсъде дето си, вони на непрани гащи. Що не си стоиш в племето, бе пигмей?

Как така точно вие двамата кичел и баятата кифла, споменавате Турние еднакво не разбрали за какво иде реч? Баси тъпигьосите непоръбени. Вие двавмата барабар с джойсата сте смърдящата на пошлост утайка на блога. Как не ви е гнус от вас си? Говедца изтъкани от завист и войнстваща простащина.
цитирай
5. ponicka - Аз съм тъп спамаджия. Има хиляди ...
04.08.2013 16:10
kushel написа:
Аз съм тъп спамаджия. Има хиляди книги, които не съм чел и умирам от срам.

Апропо, ти къде изчезА, бе моме? Заеба ме на половин дума. Тъкмо се канех да ти разкажа за астралната ти двойница и ти се изнизА от комуникацията.


Aми,разказвай!
А,чела ли е ,,Пипи Дългото чорапче",че то,Турние,къде ти......:))))))
цитирай
6. ponicka - Там само е споменат негов стих. Ама ...
04.08.2013 16:23
[quote=blackpredator]Там само е споменат негов стих.
Ама поничке, постингът ти, вместо от тесто, е от пексимет, прочетен във "Винету".
Пожарникарски все ги пишеш...
Освен мармалад и глутен ти липсва...

Бахти клисавата работа.

Правя поправката, лично заради теб.Благодаря!
Натрапчивите ти мисли гравитиращи около ,,соев шрот",брашно и кифли и прочие ме навеждат на едни мисли:)Съхранявай се!:)
цитирай
7. ponicka - Опс, вкиснатата от злоба поницка ...
04.08.2013 16:24
kliomba написа:
Опс, вкиснатата от злоба поницка пак се изтропала на метеното и то бездарно и тъпоъгълно, както винаги. Не знаеш ли, че завистта, която щедро афишираш, е един от седемте смъртни гряха?

Кушеле, навсъде дето си, вони на непрани гащи. Що не си стоиш в племето, бе пигмей?

Как така точно вие двамата кичел и баятата кифла, споменавате Турние еднакво не разбрали за какво иде реч? Баси тъпигьосите непоръбени. Вие двавмата барабар с джойсата сте смърдящата на пошлост утайка на блога. Как не ви е гнус от вас си? Говедца изтъкани от завист и войнстваща простащина.


Кльомба,не си ме разочаровала,както винаги!
Благодаря ти!:)
цитирай
8. tae - Защо завистливите "хора&...
04.08.2013 23:31
Защо завистливите "хора", като ваша "милост" са задължително глупави?
Както е известно Мишел Турние е френски писател, който никога не е писал стихове, за да пише някой "по стих на Турние".
Следващо невежество, още по-фрапантно от ваша страна е, че изтъквате как "Compassion" е "някаква" при все, че вие сте никаква.
При положение, че самата вие сте Круела Девил, защо се опитвате да просите постоянното вниманието на определени хора с пошлите си постинги? Поведение издаващо доста комплекси. Болна ли сте от нещо? Ако е така и се нуждаете от помощ, обадете се, лекар съм и ще се опитам да помогна ако е възможно?
Спокойна вечер!
цитирай
9. ponicka - Защо завистливите "хора&...
05.08.2013 09:34
[quote=tae]Защо завистливите "хора", като ваша "милост" са задължително глупави?
Както е известно Мишел Турние е френски писател, който никога не е писал стихове, за да пише някой "по стих на Турние".
Следващо невежество, още по-фрапантно от ваша страна е, че изтъквате как "Compassion" е "някаква" при все, че вие сте никаква.
При положение, че самата вие сте Круела Девил, защо се опитвате да просите постоянното вниманието на определени хора с пошлите си постинги? Поведение издаващо доста комплекси. Болна ли сте от нещо? Ако е така и се нуждаете от помощ, обадете се, лекар съм и ще се опитам да помогна ако е възможно?
Спокойна вечер!
-------------------------------------------------------------------
Прелюбезна ми, Тае,подразбрах от аватара ви колко балансирана,одухотворена и ерудирана личност сте.
Професията ви на лекар само допривнесе, за да почувствам осезателно, ореола около главата ви.

Бъдете здрава и ме четете,така тъй реалната ви самооценката ще бъде на необходимата висота:)
цитирай
10. анонимен - Кльомба, както виждаш дори отли...
10.08.2013 08:25
Кльомба, както виждаш дори отличното познаване на Турние, не може да облагороди посредствен човек, като теб. Впрочем, ти си просто един клонинг на добре познат ми блогер. Познаваш се от километри.
цитирай
11. ponicka - Абе, и аз все това се чудя?! Сиг...
11.08.2013 00:02
Абе,и аз все това се чудя?!
Сигурно има някакво обяснение.Нека се презентират:),както могат,няма да им влизаме в тона,я!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ponicka
Категория: Забавление
Прочетен: 97529
Постинги: 16
Коментари: 123
Гласове: 299
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930