Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2015 21:06 - Благ блогов алманах
Автор: ponicka Категория: Забавление   
Прочетен: 2575 Коментари: 5 Гласове:
2



 Стана практика да ни поднасят малоръстни стихове 
с клипчета за гарнитура на Бетовен,Бах,Моне.
Когато Дела се напъва да ражда нови стихове
изражда все недоразумения,дори и в кратки редове.
Стела скоро ще празнува стогодишен юбилей
а,любовната тематика,все така си я владей.
Тота е като ппринцесата върху грахово зърно
нищи теми за които трябват потенциал и потекло

Баба ви Катан ми липсва,пак да се провъзгласи
за художничка неземна,щото и крадат творби.
Дядо ви Пиер пък носи тръненият си венец
в мемоарите го трансформира в ореолче на светец

Ако някой не се вижда в скромният ми алманах
коментарче да ми пусне,че съм само проста кифла
с много малко....????.....мармалад !!!!



Гласувай:
4



1. pvdaskalov - Моля да бъда извинен!
29.03.2015 01:59
Сънен съм и натиснах без да искам отрицателен вот. Всъщност стихотворението си го бива. Добре, че ви избрах в любими блогове.
С най-сърдечни поздрави!
П и е р
ПС - двустишието ще си сложа като мото на поредната си книга:
"Дядо ви Пиер пък носи трънения си венец -
в мемоарите го трансформира в ореолче на светец."
Може, нали?
цитирай
2. ponicka - ПИер радвам се че успявам да съм ви ...
30.03.2015 21:20
ПИер радвам се че успявам
да съм ви полезна:-)Може ли ,да ви измоля книжка с автограф?
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
30.03.2015 21:45
Ако си много нетърпелива да се запознаем, вземи човек със себе си, и ще се срещнем да ти връча с автограф една наша книга, ако те интересува, за "Гроба" на Апостола. Тя ще бъде с автограф от сина на моя съавтор, защото проф. Д. Овчаров почина преди 2 години. Синът му е археологът проф. Николай Овчаров. А аз ще се подпиша пред теб и второто лице,за да си сигурна, че е от мен.
А ако не си падаш по тази скандална тема, ще трябва да имаш търпение да излязат разказите. Всичко се забави, защото ми откраднаха лаптопа със странираните 3 томчета. Имах глупоста да не ги прехвърля на флашка или друг носител...
Понеже колелото на разпрата вече се завъртя, моля те да изтраеш моето негодувание в някои коментари. Облаците ще се разнесат и ще пекне Слънце. ОК?
П и е р
цитирай
4. ponicka - ПИер, смаяна и потресена съм!Хич, ...
30.04.2015 00:29
ПИер, смаяна и потресена съм!Хич,не ми се обяснява защо!
цитирай
5. bryunetsnakovalnia10 - Здрасти значи!
05.05.2015 11:12
Как си могла да ме пропуснеш?!
(при все, че се припознавам в умните фабули, които използваш)
И май е дошло времето да кажа, че привидно може да ти е изглеждало, че не те харесвам /то пък много ти дреме и така да е/, а не е така, напротив.

Поздрави и успехи!

прашинката ж
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ponicka
Категория: Забавление
Прочетен: 97527
Постинги: 16
Коментари: 123
Гласове: 299
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930